Britt prøver tønnehesten :)

La inn masse gamle bilder og videosnutter fra mobilen i dag, der var det mye rart gitt ^^

Vi lagde en fantastisk flott «tønnetinker» til cowboytreffet i oktober.

Det er meningen at det skal stå folk rundt å dra i tauene så man får en liten rodeo tinker ;P Jeg fikk også prøve meg på tønna og gikk rett i bakken fordi salen ikke var skikkelig festa ^^ Fikk et stooort blådmerke på rompa og skittna til klærne jeg skulle ha på meg på fest, typisk (nevnte jeg at det var Britt sin feil?)

Legg igjen en kommentar

